T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
SAMSUN / VEZİRKÖPRÜ - Vezirköprü Halk Eğitimi Merkezi

AÇIK ÖĞRETİM ORTAOKULU 2023-2024 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI 2.DÖNEM E-SINAV RANDEVU ALMA İŞLEMLERİ

Açık Öğretim Ortaokulu 2023-2024 eğitim ve öğretim yılı ikinci dönem e-Sınav randevu alma işlemleri 8 Şubat 2024 - 19 Şubat 2024 tarihleri arasında gerçekleştirilmiştir.

 2. Dönem sınavları e-Sınav merkezlerinde 1 Mart 2024 - 29 Mart 2024 tarihleri arasında yapılacaktır.  Öğrencilerin sınavlara katılabilmeleri için 19 Şubat 2024 tarihi saat 23.59'a kadar e-Sınav randevusunu almaları  gerekmektedir. Randevu işlemlerini öğrenci sayfanızdan, halk eğitimi merkezleri veya 444 0 632 MEBİM çağrı merkezi aracılığıyla alabilirsiniz.

e-Sınav randevusu almayan öğrenciler için  resen atama yapılmayacaktır.

Randevu oluşturan öğrencilerin randevularında değişiklik yapılmayacaktır!

 

Güncel haberler ve duyurular için Açık Öğretim Ortaokulu internet sayfamızı takip ediniz.

 

Açık Öğretim Ortaokulunda kayıtlı Aktif durumda olup(Tutuklu/hükümlü öğrenciler, engelli öğrenciler ve yurt dışı programındaki öğrenciler hariç)

8 Şubat 2024 - 19 Şubat 2024 tarihleri arasında  e-Sınav randevusu almayan öğrenciler için 8 Mart 2024- 13 Mart 2024 tarihleri arasında randevu sistemi açılacaktır.

e-Sınav randevunuzu öğrenci sayfanızdan, halk eğitimi merkezleri veya 444 06 32 MEBİM çağrı merkezi aracılığıyla alabilirsiniz.

Genel Müdürlüğümüz ile Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü ile alınan ortak karar sonucunda daha önce yapılan Açık Öğretim Kurumları (Ortaokul) e-Sınavında “kayıt yenileyen ancak sınav randevusu almayan” adaylara sınav yapılması kararlaştırılmıştır. (Sınav randevusu alıp girmeyen adaylar sınav randevusu alamayacaktır.)

Bu kapsamda 08 Mart 2024 tarihi saat 09.00 itibari ile randevu verme işlemleri başlayacaktır.

13 Mart 2024 tarihi saat 23.59’a kadar sürecektir. Adaylar giriş belgelerine 18 Mart 2024 tarihi saat 09.00 itibari ile erişebilecektir.

Adayların sınavları 22-23 Mart 2024 tarihlerinde yapılacaktır. Bir önceki sınavdan edindiğimiz dönütler neticesinde ilk olarak iliniz merkez ilçelerinde bulunan e-Sınav salonlarına randevu verilecektir. Bu kontenjan tanımlamaları yalnızca iliniz merkez ilçelerinde tanımlanmıştır.

Ayrıca aday taşıma iş ve işlemlerini en aza indirgemek için adayların yalnızca il, ilçe ve gün seçimine izin verilmiştir. Bu şekilde seçilen ilçedeki e-Sınav salonlara tüm aday yerleştirmeleri yapılmadan diğer salonlara yerleştirme yapılmayacaktır.

Eğer kontenjan tanımlaması yapılan salonların yetersiz olması durumunda sizlerle görüşülerek sınav yapılması uygun görülen ilçeye kontenjan tanımlaması yapılacaktır.

Dikkat edilecek hususlar ve il ilçe milli eğitim müdürlüklerince yapılacak işlemler yeniden gönderilmeyecek olup bir önceki belgeler dikkate alınacaktır.

 

Randevu almak için tıklayınız.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 08.03.2024 - Güncelleme: 14.03.2024 13:29 - Görüntülenme: 716
Kaynak: https://aio.meb.gov.tr/www/acikogretimortaokulu20232024egitimveogretimyili2donemesinavrandevualmaislemleri/icerik/317
  Beğen | 2  kişi beğendi