T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
SAMSUN / VEZİRKÖPRÜ - Vezirköprü Halk Eğitimi Merkezi

“BE(DE)NDEN MÜZİĞE” [BeFrom (den) to music] PROJESİ

e Twinning 2024

 “BE(DE)NDEN  MÜZİĞE”  [BeFrom (den) to music] PROJESİ

e Twinning 2024

 “BE(DE)NDEN  MÜZİĞE”  [BeFrom (den) to music] PROJESİ

Vezirköprü Halk Eğitim Merkezi İşaret Dili alanında usta öğreticimiz Yasemin BAYILAN tarafından 2023-2024 Eğitim-Öğretim yılında e-Twinning projesi yapıldı.

Yasemin BAYILAN, Vezirköprü Halk Eğitim Merkezi’ne bağlı olarak sene boyunca Vezirköprü Mehmet Paşa İlkokulu öğrencilerine İşaret Dili kursu verdi.

Yasemin BAYILAN ,bu kurs grubundan gönüllü öğrencilerle yaptığı eTwinning projesini yerel ve yabancı ortaklarla bütünleştirdi.

Projenin başlangıç aşamasında 1. Dönem proje fikri ve proje taslağı oluşturuldu. Proje ortakları ile web-2.0 araçları ile iletişim kuruldu; işbirliği yapılacak konular belirlendi.

Projenin ilerleme aşamasında ortaklarla eğitsel amaçlı işbirlikçi ürünler ortaya çıktı. İşbirlikçi ürünlerin yapılmasında temel amacımız, işaret dili kullanımı, beden perküsyonu, beden dili ve müzik buluşması, bu kazanımların günlük hayata yansıtılmasıydı.

 

Projenin son aşamasında yapılan çalışmalar, çekilen video ve fotoğraflar, ürünlerin görselleri çevrimiçi araçlarla ve sosyal medya ortamında paylaşıldı.

Projeyi tanıtma ve yaygınlaştırma çalışmaları bu şekilde gerçekleştirildi.

 

 07-06-2024 
07-06-2024
07-06-2024
07-06-2024
07-06-2024

The e-Twinning project was carried out in the 2023-2024 academic year by Yasemin BAYILAN, our master instructor in the field of Sign Language at Vezirköprü Public Education Center.

Yasemin BAYILAN, affiliated with Vezirköprü Public Education Center, gave a Sign Language course to the students of Vezirköprü Mehmet Paşa Primary School throughout the year. Yasemin BAYILAN integrated the eTwinning project she carried out with volunteer students from this course group with local and foreign partners. At the beginning of the project, the 1st Term project idea and project draft were created. Communication was established with project partners via web-2.0 tools; Topics for cooperation were determined. During the progress of the project, collaborative products for educational purposes emerged with the partners.
In the final phase of the project, the work done, the videos and photographs taken, and the images of the products were shared through online tools and social media. This is how the project's promotion and dissemination efforts were carried out.                                                                                                   
Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 07.06.2024 - Güncelleme: 07.06.2024 15:36 - Görüntülenme: 94
  Beğen | 0  kişi beğendi